Aktuellt

Medlemsavgift – viktig info till alla medlemmar

Här följer viktig info angående medlemsavgiften.

Ett medlemskap sträcker sig kommande 12 månader från den dagen du blir medlem. Men tidigare var det årsvis och många som varit medlemmar en tid har det därför kvar så. Detta betyder att det snart är dags för en stor andel medlemmar att förnya medlemskapet för nästkommande 12-månaders period. Vi hoppas så klart du vill fortsätta stödja Sörmlandsleden!

Då det är första året med nya hemsidan/betallösningen har vi förtydligat hur detta går till här:

Har du betalt med kort och vill fortsätta vara medlem även när din period går ut? Du behöver inte göra någonting.

Har du betalt med faktura? Under månaden innan din period tar slut kommer en ny faktura skickas ut till din e-post. Vi ber dig avvakta med betalning tills du får fakturan.

Har du kortbetalning och vill avsluta ditt medlemskap innan din nästa 12-månaders period startar? Du behöver säga upp medlemskapet på ”Mitt konto” på hemsidan innan periodens slut. Annars dras 200 kr automatisk för nästkommande 12 månader, vilket du godkände vid registreringen.

Har du faktura idag men vill byta till kortbetalning? Ändra betalningssätt på min sida innan din period tar slut.

Är du aktiv medlem (ex. etappansvarig)? Du betalar ingen avgift och behöver inte göra någonting.

På ”Mitt konto” när du är inloggad på sidan kan du se dina uppgifter, status på medlemskap m.m.

Har du fler frågor eller behöver hjälp med något steg. Hör av dig till kansliet! Tack för att du är medlem och därmed bidrar till att Sörmlandsleden kan finnas kvar och underhållas.